Climber Worldwide
Climber Best of Qlik AI Reality Tour 2024

Let’s get real online!

 

Best of Qlik AI Reality Tour 2024

Supercharge your AI Capabilities


ONLINE SESSIONS

 

This year’s AI Reality Tour have travelled the globe but now it’s time to go online!
Explore the three on demand sessions with Qlik’s latest groundbreaking solutions and learn how your organisation can leverage the latest advancements in AI to maximise the value of your data.

Divider

Topics Are:

 

  • Qlik’s Product Roadmap and Strategy: Qlik Talend Cloud, Analytics & AI
    Adam Mayer, Director Technical Product Marketing, Qlik
    Steven Pressland, Director, Product Management – AI & ML, Qlik
  • Qlik Talend Cloud: Provide a Trusted Data Foundation for AI
    Zoe Johnson, Solution Architect, Qlik
  • Qlik Answers: Deliver Generative AI-Driven Answers from Unstructured Data
    Morgan Adolfson, Solution Architect, Qlik

 

This is an opportunity that can’t be missed, register once and you will get access to all three on demand sessions!

Divider

Questions? Contact us!

Erica Lenksjö

Marknadschef
erica.lenksjo@climber.se
+46 72 352 35 09

Samantha Hartley

Marketing & Content Manager
samantha.hartley@climber.se
+46 70 746 75 34

Publicerat 2024-11-27

News

Climber och Steep – en kraftfull kombo inom modern datadriven analys
News

Climber och Steep – en kraftfull kombo inom modern datadriven analys

Climber och Steep har ingått ett strategiskt samarbete för att tillsammans utmana företag att göra data till en självklar del av hela organisationen, inte bara för datateamet.

>>Läs mer här!
Qlik a Leader in the 2025 Gartner Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms
News

Qlik a Leader in the 2025 Gartner Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms

Get your free copy for an overview of the entire Analytics and Business Intelligence landscape and see why Gartner has recognised Qlik as a Leader in the Magic Quadrant for the 15th straight year.

>> Download the report
Analys av KPI:er: Verklig förbättring eller bara brus – hur vet vi skillnaden?
Blog

Analys av KPI:er: Verklig förbättring eller bara brus – hur vet vi skillnaden?

Alla KPI:er och verksamhetsmått varierar. Det är naturligt. Men den avgörande frågan är: Är det vi ser ett signalvärde eller bara brus? Om vi inte vet hur vi ska tolka skillnaden, riskerar vi att fatta beslut på felaktiga grunder. Så vad krävs då för att läsa varianser rätt?

>> Läs mer här!